VERZENDING


Bestellingen voor 16u besteld worden dezelfde werkdag nog verzonden (afgezien van weekenden en feestdagen). De bezorging vindt in principe de eerstvolgende werkdag plaats (binnen Nederland en naar België). 

Op dit moment is er sprake van grote drukte bij de bezorgdiensten. Dit betekent dat de levering van je bestelling 1 tot 2 dagen langer kan duren.

Vanaf €50 is de verzending gratis in Nederland en België. Voor bestellingen onder €50, zijn de verzendkosten €3,95 in Nederland en België. Alle prijzen zijn inclusief 21% btw.  

Verzendkosten overige landen:

  • Nederland & België: €3,95 - GRATIS vanaf €50 !
  • Duitsland: €5,95 - GRATIS vanaf €75 euro!
  • Italië, Frankrijk, Oostenrijk, Verenigd Koninkrijk, Denemarken, Luxemburg: €8,75 - GRATIS vanaf €75 euro!
  • Spanje, Zweden, Slowakije, Tsjechische Republiek: €12,50 - Vanaf €75 zijn de verzendkosten €8,75.
  • Bulgarije, Estland, Finland, Hongarije, Ierland, Letland, Polen, Portugal, Roemenië, Slovenië, Litouwen: €18,50. Vanaf €75 zijn de verzendkosten €9,95.
  • Zwitserland: € 21,75. Vanaf €75 zijn de verzendkosten €11,75.
  • Overige landen: €29,75. Vanaf €75 zijn de verzendkosten €15.


Snelle levering binnen Nederland

Bestellingen werkdagen die voor 16u geplaatst worden, worden dezelfde dag verzonden (ICT storingen en andere calamiteiten voorbehouden). Yippee! zorgt voor levering via Fietskoeriers.nl of PostNL

Yippee! kan niet aansprakelijk worden gesteld voor vertragingen bij de bezorgpartijen. In geval van ernstige vertraging (een aantal dagen) of onmiskenbaar uitgebleven leveringen stuurt Yippee! vanzelfsprekend kosteloos een nieuwe levering.


Buiten de Europese Unie

Bestellingen die buiten de Europese Unie worden verzonden zijn belastingvrij. Zodra het land voor de afleveradres is gekozen op de checkout-pagina, worden de prijzen zonder BTW weergegeven.  

Yippee! kan niet voorzien welke douanekosten er in rekening gebracht worden (buiten de EU). Yippee! doet zijn best om de extra kosten zo klein mogelijk te houden, maar uiteindelijk is de klant verantwoordelijk voor kosten in rekening gebracht door de douanedienst van zijn/haar land.

Wanneer een product niet op voorraad is, wordt er zo snel mogelijk contact opgenomen met de klant. Het kan af en toe voorkomen en we maken dan samen een afspraak over het vervolg.