Retourneren en ruilen

Retourneren en ruilen

Niet tevreden?

Ben je niet tevreden met je bestelling, dan mag je je artikel uiteraard retourneren of omruilen. Hiervoor gelden wel een aantal voorwaarden:

  • Het artikel is niet gebruikt, gewassen en is nog in nieuwstaat.
  • Als het artikel meer is gebruikt dan nodig om het artikel uit te proberen, mag Yippee! kosten in rekening brengen voor de gebruikssporen. Deze kosten worden berekend op basis van het waardeverlies van het artikel.
  • Het artikel wordt teruggestuurd met de originele verpakking.
  • Je retour wordt binnen 14 dagen na ontvangst aangemeld bij Yippee via [email protected]. Vergeet niet je ordernummer te vermelden. Je ontvangt geen antwoord op dit bericht, wij gebruiken dit om de retour snel te kunnen verwerken.
  • De verantwoordelijkheid en kosten voor het retourneren of omruilen komen voor rekening van de klant. Wij adviseren je om het artikel aangetekend te verzenden.
  • Het artikel dat je wilt terugsturen moet goed verpakt zijn. Gebruik altijd een extra doos om de originele productverpakking zodat deze verpakking of het artikel niet beschadigd raakt. Plak dus geen plakband op de originele verpakking, schrijf hier niet op en plak hier geen poststickers op. Is de originele verpakking beschadigd of gescheurd dan brengen wij €10 in rekening.

  • Voeg bij je artikel een begeleidend briefje met je naam en het bestelnummer, wij kunnen de retour dan snel verwerken.


Retourvoorwaarden Babydorm kussen

Let op, voor het Babydorm kussen geldt de aanvullende retourvoorwaarde dat het plastic beschermlaagje er nog omheen moet zitten wanneer je dit wilt retourneren, dit in verband met de hygiëne.

Retourneren
Stuur het pakket retour naar:


Yippee!
t.a.v. Retouren
Nudepark 168
6702 DX Wageningen


Plak het adreslabel niet rechtstreeks op de verpakking van het artikel. Gebruik de verzenddoos waarin je het pakket hebt ontvangen, of wikkel het in bruin papier of een stevige zak. Wanneer de verpakking beschadigd is, zullen wij hiervoor kosten in rekening brengen. 

Bij een retourzending betaalt Yippee! de verkoopprijs terug. Heb je een bestelling onder de 50 euro geplaatst en ook verzendkosten betaald, dan betalen wij die verzendkosten ook aan je terug. Het bedrag wordt zo spoedig mogelijk, uiterlijk binnen 7 dagen, op je betaalrekening teruggestort.

De kosten voor het retour zenden van een bestelling zijn voor de klant. De verantwoordelijkheid voor de retourzending ligt bij de klant totdat de retour bij ons is gearriveerd, ongeacht de retourmethode die gekozen is. Wij zullen het bedrag pas retour storten wanneer de retour bij ons is aangekomen en is gecontroleerd. Bewaar de Track & Trace code van je pakket goed, wij zijn niet verantwoordelijk voor zoekgeraakte retourzendingen.

Beschadigd of defect artikel?

Is je artikel beschadigd of defect bij ontvangst, dan sturen we je uiteraard een vervangend artikel of we vergoeden het hele aankoopbedrag inclusief de verzendkosten. Maak hier dan direct foto's van en neem contact met ons op.

Verkeerde bestelling ontvangen?

Mocht je een verkeerde bestelling hebben ontvangen, dan is Yippee! verantwoordelijk voor het versturen van de juiste bestelling. Neem even contact op via [email protected].

Retourneren of ruilen is niet mogelijk indien:
  • het artikel gebruikt of gewassen is;
  • de gebruiksinstructies niet gevolgd zijn;
  • de verpakking (inclusief labels, etiketten en gebruiksaanwijzing) van het artikel beschadigd is of ontbreekt;
  • er is geprobeerd het artikel te repareren.

Pakket niet opgehaald bij POSTNL Afhaalpunt

Heb je je bestelling naar een POSTNL afhaalpunt laten sturen? Haal dit dan tijdig op. Wanneer je het pakket namelijk niet ophaalt bij het POSTNL afhaalpunt, wordt het na enige tijd naar ons teruggestuurd. Wij brengen hiervoor kosten in rekening (€6,95), dat doet POSTNL namelijk ook naar ons. Wij zullen dit van het retour bedrag aftrekken.